Thursday 17 April 2014

rindu

assalamualaikum... happy thursday!

dah hampir seminggu kolej aku takde internet.. hmm harini baru ada balik... apalah nasib nak buat assignment pun susah(yeye je assignmnent kan..) pejam celik hampir 4 tahun dah kat utm ni.. dalam 2 bulan lagi, insyaallah selesai degree ni.. perasaan sekarang makin berdebar sebab dekat-dekat nak habis ni assignment makin banyak, program final year lagi, fyp lagi, member kahwin lagi(ehh ni pun masuk ke.haha)..

dalam busy nak test malam ni sempat lagi nak update blog kejap... ooh nak cerita semalam entah kenapa rasa macam nak nangis je.. sebab memula sebab tengok bff aka jiran aku update adik dia sekarang kat icu dah 2 hari... dia send pic alahai sedihnya tengok.. mulalah air mata ni keluar dan tiba-tiba rindu dekat adik beradik semua.... penyakit homesick aku ni walaupun dah 5 tahun duk jauh dengan family tak termasuk stay kat hostel since form 1 lagi... kalau boleh hari-hari nak dengar suara mak abah, adik beradik, anak buah semua... semalam punya cerita mak aku call tetiba je dengar suara kat tepi tu bising-bising tak clear sangat.. rupanya mia, anak buah no.2 dia nak cakap fon ngan aku.. sebelum ni dia paling tak suka cakap kat fon ni.. kalau aku call mak aku n suh mak pass fon kat dia, dia ngelak je.. yang selalu layan aku kat fon anak buah yang sulung, nurin... pastu bila mak pass fon kat mia, dia cakap alang, ya rindu kat alang.. bila nak balik ni...
hmm cik alang melting ya dengar ya rindu alang... hehe

k lah dah 10 minit ni, dah janji dengan diri sendiri 10 minit je update ni.. sambung study dulu.. fighting :)

take care,


No comments:

Post a Comment