Wednesday 15 May 2013

ASSALAMUALAIKUM....

sebenarnya banyak yang nak aku update kat blog ni tapi sbb ada problem dengan laptop ni tak boleh nak transfer gambar so, kita tunda dulu ye cerita-cerita semua. Macamlah ada orang nak baca kan.. :)
di masa terluang ni(terluang lah sangat, sebenarnya banyak je assignment tapi kita rest sekejap)... sambil dengar lagu material girl... hehe

sebenarnya dalam hidup ni biasalah ada hari kita rasa happy sangat2 dengan perkara-perkara manis yang berlaku in our surroundings. tapi, kadang-kadang ada juga perkara yang tak happy. so, macam balance lah benda ni sometime happy sometime x kan. So, kalau kita rasa sedih cuba positifkan diri kita dengan kata-kata semangat semoga kita tak layan sangat perasaan tu. ntah apa-apa aku tulis kan. Thank you to my abang-abang( abang kandung okey...haha) sebab sudi mendengar masalah n bagi semangat( semangat lah sangat)... tapi sebenarnya kalau ada orang yang dapat dengar masalah kita dah cukup ok bagi aku. So, thats mean diorang care dgn kita. luv u always abe yie, abe yoe..

haha... nasib lah sape yang baca entry ntah apa2 ni.. k bye3

No comments:

Post a Comment