Friday 28 February 2014

#bosan #malas

assalamualaikum.....

hi.. bosannya weekend ni duk dalam bilik je... harini je dari pagi tengok movie, makan , tido and break solat kejap... apakah ini tanda-tanda anda seorang yang membosankan... ya betulll !!!!!

aku takde apa nak cerita sebenarnya, tapi sebab aku bosan sangat tengok movie pon rasa dah malas sangat so, aku nak story la sikit pasal aku punya psm ni... baru hari khamis lepas aku pergi jumpa my supervisor... itupan sebab dr tan mesej nak tengok aku punya progress.... so, sekarang ni ok lah jugak dr tan pun macam ok je aku explain semalam.. so, sekarang ni dia target untuk aku prepare untuk publish paper before mid sem break... what!!! aku sejujurnya bukannya org rajin ye.. kalau time aku betul-betul ada mood baru aku buat kerja aku.. so, nampaknya mulai sekarang aku kena cari mood-mood rajin yang semakin menipis ni...

and lagi satu aku confuse dengan masa depan aku after finish my degree. supervisor aku offer sambung master, semalam 2 kali dia tanya aku macam "emm tak fikir lagi la dr"... banyak benda sebenarnya aku kena consider... salah satunya pasal duit nak sambung belajar ni mesti banyak nak pakai duit kan and aku kalau boleh dah tak nak susahkan mak abah aku....  dah laa ada baca dekat org punya comment yang master by research ni susah dan jangan haraplah kau nak grade on time.... entahlah kalau nak kerja pun sekarang banyak je fresh graduate yang susah dapat kerja... tapi aku memang camni suka fikir benda yang tak pasti lagi tu...

tapi aku takdelah fikir benda ni sampai stress ke apa cuma kadang-kadang time tengah tunggu kawan aku beli makanan kat kafe pun aku termenung fikir.... sampaikan classmate aku lambai-lambai pon aku buat dek je... serius memang tak perasan sebab mata je bukak tapi fikiran kelain... haha

k lah itu je kot nak story..  bubyee...

1 comment: